Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, June 29 | 8:59:00 pm | 0 Iloveyouu Daos :*
♥ ♥ Assalamulaikum , Hi and Hello my damn sweet and handsiomee readers :3
Today i would like to call upon , Eh jap , macam story teling apa pulak dah . haha ^^
Ni haa nak sharing HariSukan dekat SMK Sulaiman rituh , berapa hari bulan ? Ha ni 26/06

K before harisukan , sukan tara right . Akeh time sukan rituh aku just masop dua acara je , maleh masop banyak ;3 Acaranya apa ? Alaa bodoh2 punya , 400m and 4x400m . Dpat medal perak se , gangsa se . Hewhe cukop dahtu dari tadek langsong yedak ? Anyway saya bukan lah atlet . Ceh * Tuk acara 400m dapat num tiga , and 4x400 tuh num dua . Eh terer jugak aku . haha ,
Anyway kan nak tau satu cerita bangang ? Meh nak cite lawak bangang bagi aku * Listen
Time acara aku 400m pada ribulan 18 atau 19 gituh , pagi tuh aku tatau pung yg acara aku petangnya . So tuptup dpt tau acara aku . K redha pasrah dengan tak makan satu hari time tuh , perut kosong warm up pun idak , K teka apa jadi ? . . . .  .. .  Pitam lah bang  cik kak oi , hahaha :3 K first time kut pitam . Hahaha , sedar tak sedar duk atas tilam gerak bawah pokok dan dikelilingi dengan dayang dayang nyapun . haha , syok sebenarnya pitam nih , orang urut kita , kipaskan kita , kasi air dekat kita , beria muka isaukan kita . macam2 lah , er eyuw --, Tapikan yg tak tahan naseb dapat num tiga , rezeki , Sampai garisan penamat aku tak nampak dunia dah jap time tuh . Brrr , pastu sedar tuh phone aku kasi mbe aku pegang pulak hilangnya . Atoinyapun nak balik tuh baru jumpa . gelisah itik koi , damn bangang .

HariSukan sebenar : Pagi tuh sampai sekolah aku tolong mbe aku siap gerai niaga jap . Than merayau padang bagai dengan Fieyy , Bai , Sepet , Atyn and Karo . Nak tahu tak ? Ada pelari jemputan untuk acara 4x4oom ke apa ntah dari sekolah2 trpilih daerah bentong nih . Hah tuhdia skolah Repas ada , tatau pung aku , jalan punya jalan tuptup yana cakap dekat aku --->
Yana : Weh shuha , ada fizi . tuh dia kan
Aku : Hah ? mana kau ni , *mengarut*
Yana : Belakang kau gila , dia pandang
Aku : Eh *gelisah* Series yana ? series ni ? series ?
Yana : Series lah sakai
#Tanpa pandang belakang aku tarik tangan yana then blah , kononya nak lari tuptup pergi pusing sebalah sana fizi dengan mbe2 dia depan mata aku . K aku buat muka selambe lalu situh , btw tersentap jap aku depan tuh . Yana babinya gelak , er >< Yg menyampahnya dia buat muka hotsentap kat situh , bajet macam aku nk tgok sngt jah muka dia , er . k dah pasal Fizi nya . Redah hari tuh dengan cerita tuhni , denga lagu , menyanyi , melepak , gelak kat orang and ambil gamba pastinya k dah and balik . Before balik tuh keputusan rumah sukan . Yeyyy rumah sukan aku warna merah (waja) dapat num dua . Hmp k redha , num satu Biru-wira , num tiga Perdana-hijau and last mantop Satria-Kuning . . . Kbyee Assalamualaikum :) Eh cop balik tuhkan Fizi mesej aku . Hahaha k dah2 aku abaikan je nyapun -,- Jangan isau ye Daos ku <3


                                                *harap maklum ter over lampu shot haha *


                                              *with my damn cute buncit and win Bananana :*


                                                     * Dua dua bekas madu , eh ? hewhe *
                                                                *signname <3 *

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Shuha Comel ◕


Holla Readers ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Assalamualaikum and Hi there :* Im nur nasuha nabila an-naas bt razali taken by Mohammad Firdaus B sujaini Anniversary : 11march 2012.Thats All thanks readers :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


CiteCitu SanaSini moh -,-
.
◕ Sing Lailai ◕


>
_______________________________________
◕ Check it oud ◕

Basecode : Shuha Nabieyla- SD
Template : Sya Syahirah
Header : WIFE'S Daos
Tutorial : HUSB'S Shuha
BestView : Google