Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, June 17 | 6:16:00 pm | 0 Iloveyouu Daos :*
♥ ♥ Assalamualaikum , Hi and Hello my readers :)

Happy father's day to all as known as father/bapa/ayah/walek/dad/papa/daddy/abah/ayah/ or what ever else la . When 17June come , Humm ;'/ I miss my late father , I miss the moment when I wish to him . I miss the moment when i kiss and hug him :'( . . Wish dekat stepdad dengan ayah kandung ni lain sangat . But I appreciate my stepdad and always respect him . . .Harini , seperti tahun tahun yang lepas selepas aku tidak lagi berpeluang wish 'HARI BAPA ' dekat ayah aku sendiri aku akan berkurung dlam bilik and tatap gambar dia and pray form him always :'/ Automatik my tears cant stop !
K , harini aku ada problem ngan family aku . Aku selalu disalhkan , salah aku nampak je :/ even kecik mesti nak bangkitkan jadi besar .I cant stop cry ! Sampai satu saat tadi , I think i want move up and lari dari masalah ni dengan lari dari rumah . Sumpah aku terlintas macam tu tadi ! Tapi aku ingatkan study aku . Aku akan still bertahan sampai aku habis SPM , then masa tu tadek sape akan halang even berat mane pon keputusan aku ! Aku nekad ! shuha kau kena still bertahan sampai tulisan terakhir kau di atas kertas SPM, tulah yang selalu aku ingtkan diri aku sndiri . Kalau diri sndiri tadek motivasi sape lagi nak motivate diri aku ni :/ I hve nobody , I have no more friend yang dapat aku sharing masalah crita tuhni lagi :/ Itu takdir hidup aku ! Aku kena trima ! Hmm Daos selalu cakap 'kalau ada prob cerita dekat dia' but acu nak ngadu dekat dia tadi , tuptup dia pon ada masalah dia sndiri ! So aku stopkan niat aku nak crta dekat dia ! Aku tanamkan airmata semangat lemah aku and aku support dia habis2 even
aku takdapat na bantu !
#Even masalah aku sebesar dunia , aku tetap akan selesaikan masalah dia dulu even sebesar kuman ! Itu janji aku ! Aku akan dahulukan dia dari diri aku sndiri !
Manusia takboleh lari dari masalah Because Life is So Complete ! Hmm harini tidak sebaik seperti hari semalam :'/
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Shuha Comel ◕


Holla Readers ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Assalamualaikum and Hi there :* Im nur nasuha nabila an-naas bt razali taken by Mohammad Firdaus B sujaini Anniversary : 11march 2012.Thats All thanks readers :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


CiteCitu SanaSini moh -,-
.
◕ Sing Lailai ◕


>
_______________________________________
◕ Check it oud ◕

Basecode : Shuha Nabieyla- SD
Template : Sya Syahirah
Header : WIFE'S Daos
Tutorial : HUSB'S Shuha
BestView : Google