Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, August 16 | 9:06:00 pm | 0 Iloveyouu Daos :*
♥ ♥ Assalamualaikum there , Hi comel Handsiomee sekalian :)

K malam ni mood agak baik sedikit even demam selsema bagai . Eew ! Haa copcop kita nak sambut raya , aku sambut demam dulu yedak . Esh tak aci tak aci . malas lah raya ginih huhh *muka bajek* Hahahaha . setakat demam tape nohal leyh . petik jari dah sihat dah nanti time raya . Astarghfirullahaldzim shuha shuha . Insyallah dengan izin Allah aku sembuh cepat . Doakan kita tautau awak tautautau :) Hewhe ngada much !

Subhanallah cepat jekan puasa . Tahun ni paling sekejap puasa . tuptup pejam celik pejam celik nak dekat sebulan kita puasa kan kawan-kawan . Tuptup pejam celik nak raya dah . Hmm , tak sabar nak raya . Actually ada banyak big problem menjelma aku nak raya raya ni . *COBAAN* apetah lagi its all about my family and kesihatan aku ni . Eew malas nak dikenang dengan penyakit aku ni . dahdah lupakan buang yg keruh ambil yg jernih . Eh? sesuai tak? maaflah bm kita low sikit , lalalala :p
K comel handsome sekalian , dah beli baju raya ? warna apa ? raya dekat mana ? macam mana semua oke ? semua dah siap da ? Haa ? tak beli lagi baju raya ? <---- K settle sendiri , jawab dalam hati k comel handsome sekalian :3 Huihui . . . .
Haaaa , nak tautak baju raya kita warna apa ? Haa tekalah tekalah . . Haa ? malas ? Kfoine hahaha tibe mereng otak kena kejutan elektrik tadi kejap . hahaha , Baju raya kita warna merah dengan warna hijau . haaa comel kankankan , tau dahhh nanti lepas raya kita upload baju raya kita tautau . takboleh sekarang nanti basilah . Boooo --, Tahun ni first time raya bersama orang yang kita betul2 sayang selain dari family kitalah . Eh tau tak sapa ? Mohammad Firdaus b Sujaini leyh . Kita plan nak baju raya sama dengan dia tahun ni . tapi ntahlah dia tu , beli ke tidak lagi . nak warna merah sama sama dengan dia . Hmm , insyallah ada masa lapag kalau Allah izinkan kita nak beraya dekat Temerloh , yelahh nak beraya dengan Daos , jangan jeles yaaa . hewhew , Kita sayang sangat dia , sanggup watp jah utk dia tautau awak tautau ;D
"Ya Allah , semoga apa yang aku hajatkan iaitu nak jumpa dia raya ni , semoga dimakbulkan Ya Allah"
Panjangkanlah umur aku dan dia (termasuk family cicik kawan bagai dah) , Panjangkanlah jodoh aku dengan dia sampai ke jinjang pelamin , ke syurga bersama sama dia ya Allah :) Amin Amin Amin , permudahkanlah segalanya . Hmm'/ nak sangat dengan dia , nak sangat hidup dengan dia , hmm nak sangat jadi yang halal untuk dia , hmm nak sangat jadi isteri yang baik dan solehah utk dia , nak sangat jadi ibu yang baik dan bertanggungjawab kepada anak-anak dia . Ya Allah makbulkanlah segalanya . AminAminAminnnnnn :#




"Hi assalamualaikum saya *Nur nasuha nabila an-naas bt razali/Shuha Nabieyla* ingin memohon seriu kemaafan andai kata awak awak yang kenal saya , dan yang tidak mengenali saya jika saya ada membuat silap salah yeaa :) Happy Eid to all Muslim <3 Selamat Menyambut HariRaya Aidilfitri dan sama samalah kita menghargai pemergiaan Bulan Ramadhan ini :) Sekiannnnn"
   
PAST


_______________________________________
◕ Shuha Comel ◕


Holla Readers ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Assalamualaikum and Hi there :* Im nur nasuha nabila an-naas bt razali taken by Mohammad Firdaus B sujaini Anniversary : 11march 2012.Thats All thanks readers :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


CiteCitu SanaSini moh -,-
.
◕ Sing Lailai ◕


>
_______________________________________
◕ Check it oud ◕

Basecode : Shuha Nabieyla- SD
Template : Sya Syahirah
Header : WIFE'S Daos
Tutorial : HUSB'S Shuha
BestView : Google