Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, August 7 | 7:58:00 pm | 0 Iloveyouu Daos :*
♥ ♥ Assalamualaikum readers muah :* loveyouu and thanks spend your time baca benda alah ni

K start , hmmm nak mula dari mana ya ?
  Akeh , sebenarnya aku sedih , dan selalu sedih . tatau napa . Lol hahahhaa :D Hmm acemnih , aku dapat tahu semalam punya semalam punya semalam pasal daos . hmm ntahla banyak story pasal dia dengan dia buat perangai nya . Sampai bila aku harus stay bersabar dan just look apa yg berlaku . Hello ! aku bukan malaikat aku bukan bidadari yang boleh bersabar full of time , haih come on ! Akeh cop , perempuan mana suka dan support kalau bf dia rapat dan mesra semacam dengan gurl lain ? merabak tak ? jealous tak ? Hmm nih dia senang jah suroh aku buang jeles tuhni bagai , Haa ,ada budak cite dia brangkat ngan  someone ni nama "abby" . tapi masalhnya budak tuh sebaya dengan dia kud and panggil dia "abang" , K pasal nih dia cakap abby tuh sepupu dia . Aku duk menung , 'eh tak logik' sebab si abby tuh story smangat dekat mbe dia yang pasal abang2 bagai , then mbe dia tnya sapa abang then dia jawab "daos" kalau dorang sepupu mstilah si gedik abby tuh ckp kat mbe dia nh haa . Eeeee ya Allah dugaan bulan puasa nih ! Hmm banyak terasa dengan daos sebenarnya tapi just fake smile kat dia . ntahlah sejak aku dengan dia , aku banyak mngalah dalam relay ni . baik betol aku *k perasan* hahaha . aku sayang dia dan terlampau sayang itu jad cemnih . hm aku buntu tatau na watp , dia banyak dah tipu aku , aku tahu semua , tapi aku pndam . andai kata pnyakit aku bawa ke mati aku sanggup dari hidup camnih . aku tanak hilang dia , aku sayang dia , tapi dalam masa yang sama aku tak kuat nak hadap semua ni bagai . K , kalau betol dia syg aku , dia takkan semesra dengan kawan2 pmpuan dia , memang lah kawan , k tak lebih bagai tapi . . hm ntahlah weh sedangkan aku pon tadek semsra ap yg dia watnya, itu yang aku sedih sbnrnya . Series , jujur aku cakap , start aku kenal dia , hati aku untuk dia sorang . orang laki chat itu ini mana aku layan dah nya . Kat sekolah ? nak melepak ngan dak2 laki , mang langsung haramnya tak pernah . haih tapi dia ? sebaliknya kan . biarlah hak dia , siapa aku nak halang apa dia buat itu ni , aku taknak konkong dia , aku tanak buat ape pe dah . biarlah dia ngan hdup dia , senang !
"YA ALLAH , AKU TAK KUAT , SERIES TAK KUAT , DOAKAN NYAWA AKU DITARIK CEPAT ,"
Hmm , aku rasa , better aku dengan dia berpisah untuk sementara waktu , bagi dia masa untuk dia pikir yang dia betol sayang aku o tak . . kalau dia betul2 sygkan aku skrg ni . dia takan buat bnda yg aku tak suka . even aku tak suarakan :'/ Kbyeee Assalamualaikum
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Shuha Comel ◕


Holla Readers ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Assalamualaikum and Hi there :* Im nur nasuha nabila an-naas bt razali taken by Mohammad Firdaus B sujaini Anniversary : 11march 2012.Thats All thanks readers :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


CiteCitu SanaSini moh -,-
.
◕ Sing Lailai ◕


>
_______________________________________
◕ Check it oud ◕

Basecode : Shuha Nabieyla- SD
Template : Sya Syahirah
Header : WIFE'S Daos
Tutorial : HUSB'S Shuha
BestView : Google